کد خبر: ۶۰۸۴۹
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۲

رشد 2.5 برابری در فروش "آذرین ماد پارت راز"/ استقبال خوب از غرفه رایزکو در نمایشگاه قطعات خودرو

شرکت آذرین ماد پارت راز از سال 1392 فعالیت خودش را در زمینه تولید قطعات یدکی خودرو، فروش و خدمات پس از فروش آغاز کرده و تا امروز به این فعالیت خود ادامه داده است. از سال 1400 دستوراتی در زمینه بازارهای افترمارکت به این شرکت ابلاغ شد و از همین رو توسعه محصول در دستور کار این شرکت قرار گرفت. 

به گزارش خودروکار، آذرین ماد پارت راز به عنوان یکی از زیر مجموعه های موفق شرکت رایزکو در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو حاضر بود و استقبال خوبی از غرفه این شرکت به عمل آمد. محمد فرید احمدی، مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت آذرین ماد پارت راز در این نمایشگاه خبر از توسعه بیشتر سبد محصولات این شرکت در سطح کشور داد. 

رشد 2.5 برابری در فروش

فرید احمدی در مورد تصمیمات این شرکت در زمینه بهبود سبد محصولات خود بیان داشت: در سال 1401 محصولاتی مانند مجموعه های پلوس، شمع و وایر به سبد محصولات این شرکت اضافه شد و همچنین ما تولید کننده انواع مجموعه های باک، لوله های بنزین، لوله های برق و ... هم هستیم. 

همچنین وی درادامه به بخش بازرگانی اشاره داشت و گفت: ما همچنین بخش خوبی در قسمت بازرگانی داریم و با توجه به اینکه منبع های برای تامین مواد اولیه داریم و محصول نهایی با کیفیتی را تولید می کنیم، توانستیم که در بازار کشور جایگاه مناسبی برای خودمان ایجاد کنیم. به همین سبب در سال 1402 انواع کمک فنر و انواع دیسک و صفحه را وارد خط تولید کردیم که به زودی وارد بازار خواهند شد. 

وی ادامه داد: علاوه بر این محصولات ما فعالیت خود را در زمینه قطعات خودروهای چینی که گارانتی 5 ساله آن ها تمام شده است شروع کردیم. روی 5 دسته از محصولات این خودروها فعالیت خود را آغاز کرده ایم و به زودی سبد خودمان در این زمینه کامل خواهد شد. مجموعه سوپاپ، پلوس، قطعات الکترونیکی و ... محصولاتی هستند که در فاز اول قطعات یدکی خودروهای چینی در سبد شرکت ما قرار خواهند گرفت. 

فرید احمدی درمورد میزان فروش این شرکت اعلام کرد: مادرسال 1402 رشد 2.5 برابری را نسبت به همین بازه زمانی در سال گذشته داشتیم و امسال برنامه ای که داریم این است که میزان فروش را با رشد 5 برابری همراه کنیم. شعارمجموعه ما هم بر همین اساس یعنی "رشد پایدار و الگوی فاخر" انتخاب شده است. 

رشد 2.5 برابری در فروش

 

رشد 2.5 برابری در فروش

 

رشد 2.5 برابری در فروش

روزنامه های اقتصادی
آخرین اخبار